Pioseneczkii : ***

poniedziałek, 25 listopada 2013

Dość długi post + pioseneczka :)

Hej Kochani <3 .
Niedawno wróciłam ze szkoły i jestem bardzo zmęczona ;cc . Zaraz jadę po raz 1 zobbaczyć trening mojego brata na Karate . ;* . Hahaha ! <3 . Nie chce mi się , ale zeby się pośmiać pojadę :DD .
Szkoda , że nie ma VIoli i ze wraca 30 grudnia ;c . Nie wytrzymam ;cc . ~! Jest mi tak Przykro ;cc .
Hmmm.. coś tak mysle na zmianą wyglądu Bloga !  Mam już pomysł , ale długo to potrwa ;ccc . Ta nauka itd . ;-; . Mam nadzieje , że zrb go jeszcze w tym tygodniu , chociaż postaram się < 3  .
No zobaczymy jak To bedzię itd .:* . \
Teraz tu macie Pioseneczke , a jak wróce z tego Karate .. to wrzuce co jeszcze ;* !
Ps : Zapraszam do Głosowania w ankiecie czy tam sondzie ( dokladnie nnie wiem jak to nazwac ) . ALe chodzi O Następna Niedziele : z Jakim aktorem chcecie :* . Kazdy głos sie liczy <3 .

  A więc piosenka na dziś ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.