Pioseneczkii : ***

piątek, 20 marca 2015

Z KIM SPOTYKAJĄ SIE GWIAZDY Z SERIALU " VIOLETTA" ( VIOLA ) #1

Martina Stoessel ( serialowa Violetta ) 17 lat po za serialem spotyka sie z 24-letnim Peterem Lanzanim. Peter jest popularnym w Argentynie aktorem i piosenkarzem oraz modelem. Ma on swój zespół muzyczny " Teen Angel". Martina jest już z Peterem rok ! :))

♥,,Widujemy się stanowczo zbyt rzadko", mówi  ze smutkiem w głosie aktorka. Od kilku miesięcy dużo podróżuje. Promuje serial ,,Violetta" na niemal całym świecie. Zwiedziła już wszystkie kraje obu Ameryk, była też we Włoszech i Hiszpanii. Do domu wraca tylko od święta. ,,Ale nawet w tedy mijamy się", twierdzi. Peter Lanzani gra w argentyńskim serialu ,,Aliados" i nie zawsze ma czas, by się z nią spotkać. Strasznie za nią tęskni... a ona za nim. Dobrze że mają na to sposób: rozmawiają przez Twittera, a także SMS-ują ,,Jestem w Maladze i bardzo żałuję, że cię tu nie ma" napisała niedawno aktorka. ,,Przesyłam buziaczki", odpowiedział Peter. Takie drobne z pozoru dowody czułości wzmacniają jedynie łączące ich uczucie i dają poczucie bliskości. A co z telefonami? "Kiedy jestem w Europie i kładę się spać, on dopiero wstaje. Dlatego częściej piszemy do siebie", tłumaczy Martina. Za pośrednictwem internetu zwierza się chłopakowi ze wszystkich swoich problemów. ,,Peter jest starszy i więcej wie o tym, jak rozmawiać z fankami czy dziennikarzami. Często mi doradza i nieustannie wspiera", dodaje aktorka. Gwiazda wie że można na niego liczyć w każdej sytuacji. I podobno wcale się nie denerwuje, kiedy jej ukochany całuje się na planie z innymi dziewczynami. ,,Jako dziecko sporo czasu spędzałam wśród filmowców, bo mój tata był producentem. Nauczyłam się że przed kamerą nic nie dzieje się naprawdę. Nie wiem, co to zazdrość", dodaje. Być może właśnie dla tego ich uczucie z każdym dniem staje się mocniejsze.,,Miłość daje mi kopa, napędza mnie, poprawia humor", twierdzi Martina. I nawet na odległość nie przeszkodzi jej kochać Petera. ♥

Co sądzą rodzice Tiny?
 On wcale nie jest zły!
Rodzice aktorki polubili jej chłopaka Peter Lanzani jest starszy od Martiny o całe siedem lat. Nic dziwnego, że bliscy bali się o nią. Podejrzewali, że ich związek szybko rozpadnie się. Zmienili zdanie, kiedy lepiej go poznali. Na uroczystej gali organizacji UNICEF Lanzani robił wszystko, by zdobyć sympatię rodziców dziewczyny. Nie tylko zabawiał ich rozmową, ale skakał wokół Martiny i we wszystkim jej usługiwał. ,,To uroczy dobrze wychowany chłopak", powiedział później tata aktorki, Alejandro, starszy od jej mamy, Martiny, o... dwanaście lat! 



Jak sądzicie, pasują do siebie ? :)))))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.