Pioseneczkii : ***

wtorek, 13 sierpnia 2013

Violetta + Diego

Elooo Ludzikii ! *.*  . Jak  wakacje mijaja :> , Mi ok ! .
Przepraszam , ze nie dodawalam wczoraj ani dzis postów :( . Ae konto mi Zawiesili ;\ , nie wiem z jakiego powodu ;C . Ale juz nie ważne xD .
 Zmieniłam troszeczke wyglad Bloga ;D , mam andzieje , ze wam sie podoba ; * .

A teraz moze coś z Violettą i Diego ( nowym aktorem który sie pojawi w 2 sezonie)











                                                        A tu ich piosenka :** + pocałunek !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.