Pioseneczkii : ***

piątek, 10 stycznia 2014

Bla , Bla ! Już jestem info 3 sezon

Hejo , tak wiem dlugo nie pisałam . Nie miałam czasu :_: . Ale wreszcie jestem :*** . 
A wiec nie wiem czy to już bylo czy nie ;x . Ale mam info  " co bedzie w 3 sezonie " ^^


Violetta będzie niezmienie z Diego,
okaże się że Diego to kuzyn Tomasa!,
Tomas przyjecie na parę odcinków by powiedzieć coś ważnego Violetcie ( ale dokładnie nie wiem co),
German będzie z Angie brał ślub
Jade i Matias będą w więzieniu,
Ludmiła będzie z gwiazdą Rock'and'Rolla Samuelem
Naty nie będzie w 3 sezonie,
Francesca kończy szkołę ( zresztą Marco , Camila , i Maxi też)
Rafa Palmer przyjedzie do Angie z niezwykłą propozycją tuż przed ślubem,
Zamiast Francesci będzie nowa uczennica Darlin,
Zamiast Camili - Anastasia , która zostanie taką jakby Naty dla Ludmiły
Zamiast Maxiego-Remigio który rozkocha w sobie prawie wszystkie dziewczyny w studio 21,
+ nowa uczennica Lodovica , zaprzyjażni sie z Violą i Darlin

+foteczka Tinity

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.