Pioseneczkii : ***

środa, 23 lipca 2014

Justyna Bojczuk w Violetta 3!


Jak wiecie Justyna Bojczuk znajdzie się w obsadzie Violetta 3! 
 

Jak ci się podoba w Argentynie? 
To jest bardzo fajne miejsce! Ludzie są bardzo mili i pomocni. Np. wczoraj na ulicy, gdy zastanawiałam się nad mapą, w którą stronę mam iść, natychmiast pojawił się jakiś mężczyzna, który wskazał mi właściwą drogę. Ale muszę przyznać, że spotykane przeze mnie osoby bardzo przypominają mi wyglądem oraz charakterem Europejczyków. 

Czy spotkałaś już ekipę "Violetty"? 
Tak, chociaż jeszcze nie wszystkich. Okazuje się, że pierwszego dnia przyszli się ze mną przywitać, ale ja byłam tak zmęczona podróżą, że nie słyszałam jak pukają do drzwi   . W mieszkaniu obok mieszka Lodovica, od której pierwszego już dnia poszłam pożyczyć sól, aby ugotować sobie obiad  . Oczywiście zaprzyjaźniłam się z Macareną, która również występuje w 3 sezonie Violetty. Serialowi Maxi oraz Diego są niesamowicie zabawni i mają świetne poczucie humoru, są również bardzo otwarci i pomocni. Na korytarzu często też wpadamy na siebie z Albą, czyli serialową Naty.  Nie mogę też zapomnieć o Mircie, która jest SUPER! 

Gdzie mieszkasz? 
Cała obsada i ekipa mieszkają w jednym budynku. Każdy ma tutaj swoje mieszkanie, więc wszyscy jesteśmy sąsiadami

W serialu będziesz grała po hiszpańsku? 
Tak, oczywiście. Bardzo intensywnie uczę się hiszpańskiego oraz przyswajam dialogi, co muszę przyznać nie jest takie łatwe . Na szczęście mam cudowną nauczycielkę Guillerminę ♥, z którą codziennie mam zajęcia. Guillermina spędza ze mną dużo czasu i magluje mnie   ze słówek oraz dialogów. 


Jak ja się cieszę że Justyna będzie w Violecie ♡ Wiadomo że nagrała piosenkę i wystąpi w kilku odcinkach a może w wszystkich ? 

1 komentarz:

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.