Pioseneczkii : ***

sobota, 31 sierpnia 2013

POZEGANIE . ;C

Przyszłam dodac Chyba Ostatni Post , Wczoraj był Ostanti odcinek Violetyy ;* . SMutno mi z powodu ze ten serial Sie skończył ;c . Ale miejmy nadzieje ze wróci w przyszłym roku ! :** . A wiec co do  Wczorajszego odcinka Był od Fantastyczny . ;* , Najbardziej mi sie spodobało to , z Germna zmienił zdanie co do Muzyki :> , ze Violetta Wystapiła Na przedtsawieniu , Ludmiła sie zmeiniiła , no i ze wyzucili Gregoriaa :D hhihih ;3 . No i To koniec ( chyba) . Dziekuje wam za odwiedzanie mojego bloga , Za komentowanie , Za wszystko ! :* . Kocham was . Zegnajcie :*  .


Ps : BYĆ MOZE BEDE PROWADZIŁA INNEGO bLOGA TAKZE O VIOLETCIE , AJE Z OPOWIADANIAMI , ZDJECIAMI I ZABAWAMI , ( BEZ STERSZCZEN ) . JUTRO WAS POWIADOMIE CZY NAPEWNO BEDIZE ON PROWADZONY . ;*  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.