Pioseneczkii : ***

sobota, 24 maja 2014

KONIEC sezonu + ciekawostka

Ok...może najpierw zacznijmy od ciekawostki którą mniejszość tylko zauważyła. Kiedy Leon pocałował Violę ktoś z tyłu był smutny ;c Tylko zobaczcie kto się odwrócił.

1383676_547138728705144_465694955_n.jpeg

Ale to nie wszystko! Ktoś go pocieszył!

Bez tytułu.png

Dobra, przejdź teraz do końca sezonu.  Mi jest smutno ale cóż.. Która piosenka podobała wam się najbardziej? Ja ułożyłam je w takiej kolejności w jakiej mi się podobały.




A co wy o tym myślicie? Będziemy tęsknić, no nie? :,c Przynajmniej pogoda jest ładna xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ Weryfikacja obrazkowa zlikwidowana ~
~ Nawet anonimowi mogą komentować posty ~
~ Każdy komentarz = Uśmiech na mojej twarzy ~

Nawet jeden komentarz motywuje. Za każdy komentarz odwdzięczam się, tak samo z obserwacją. Z góry dziękuję c:
.